Reageren in prikbord

Gestart door Parkieten-Freak, september 30, 2006, 13:41:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Beste leden,
Soms komt het voor dat mensen niet langer voor hun vogels kunnen zorgen.
Met enige regelmaat worden er dan ook grasparkietjes aangeboden op het prikbord.

Even een verzoek aan jullie allen:
Als je geen serieuze interesse hebt in de vogels, reageer dan niet.
Met enige regelmaat staan er nogal eens wat "steunbetuigingen" tussen deze berichtjes, zoals :"ik zou ze wel willen hebben, maar het mag niet van mijn ouders".
Het is allemaal lief bedoeld, maar de topicstarter schiet er niets mee op.
Reageer dus alleen indien je serieuze belangstelling hebt!



Josephine

maar bijvoorbeeld, er wordt een kooi aangeboden, je hebt intresse maaar je moet het eerst aan je ouders vragen.
Als je dan niet meteen een berichtje plaatst van ik heb intresse, is hij misschien al weg voor je het gevraagd hebt!!!!

Wat dan?
GRoetjes Josephine


Parkieten-Freak

Dan stuur je een PB, je legt je probleem uit en vraagt of ze de kooi even vast wil houden.


Audrey

Heb nog even een opmerking: kan er niet afgesproken worden dat, als het parkietje weg is, de verkoper dat dan even meldt? Er staan topics van 2 maanden en ouder waar nergens vermeldt wordt wat er dan met de vogeltjes gebeurd is, en als je dan steeds vraagt of het beestje al weg is wordt dat dan weer als spam gezien.  :)

stolkleo

het is zo jammer als mensen om foto's vragen je maakt speciaal foto's voor ze en er word dan niet meer gereageerd het is een beetje zonde van me tijd je stuurd ze en pb maar je hoort niets meer jammer.
groetjes leo stolk

stolkleo

Hallo,
Ik geef het nogmaals weer aan ik word hier een beetje moe ik stuur iemand foto's ja ik wil graag een vogeltje van je.
Je hoort niet meer van ze,en je leest op het forum ik heb al een tam vogeltje gehaald ergens anders.
Kom op zeg wees dan even zo beleeft om een mailtje te sturen echt ik baal hier stevig van.
groetjes stolkleo

Kleintjes

Daar kunnen wij helaas weinig aan veranderen, maar je frustratie is zeker te begrijpen.
Getuigt niet echt van fatsoen om niks te laten horen :(
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maaike*

#7
Citaat van: stolkleo op januari 24, 2012, 20:08:14
Hallo,
Ik geef het nogmaals weer aan ik word hier een beetje moe ik stuur iemand foto's ja ik wil graag een vogeltje van je.
Je hoort niet meer van ze,en je leest op het forum ik heb al een tam vogeltje gehaald ergens anders.
Kom op zeg wees dan even zo beleeft om een mailtje te sturen echt ik baal hier stevig van.
groetjes stolkleo

Dan zou ik stoppen met foto's sturen. Zet er gewoon een paar (meer) in je topic en laat mensen maar contact op nemen als ze willen kijken.
Scheelt een hoop gedonder.

(oeps)

Ayarea

Ah vroeg me al af wat er met mijn post gebeurt was. Sorry, jammer dat sommige prikbord berichten zo'n eind weg zijn van Den Bosch :(.

Vind inderdaad wel dat als mensen een PB sturen of ze hebben er zelf 1 gestuurd dat ze dan inderdaad een PB terug kunnen sturen van "goh ik heb al iets gevonden".

Margie

Citaat van: stolkleo op januari 24, 2012, 20:08:14
Hallo,
Ik geef het nogmaals weer aan ik word hier een beetje moe ik stuur iemand foto's ja ik wil graag een vogeltje van je.
Je hoort niet meer van ze,en je leest op het forum ik heb al een tam vogeltje gehaald ergens anders.
Kom op zeg wees dan even zo beleeft om een mailtje te sturen echt ik baal hier stevig van.
groetjes stolkleo

Ze laat het dan toch weten? Of ze het nou via een pb-tje doet of via haar eigen oproep.
Ik zie het probleem niet.

Pam

Hoi,

Ik ben het eens met Leo!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat hij er de balen van heeft !!
Ook al zet je op de site dat je een nieuw vriendje hebt gevonden dan is het toch wel netjes om te reageren richting diegene aan wie je hebt toegezegd dat je een vogeltje van hem wilt hebben.

Groet Pam
Toedels Pam en Willem