Kan ik ze eindelijk ophalen en dan .....

Gestart door Trippy, september 29, 2006, 12:29:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trippy

Hallo,
Ik ben jarig vandaag en mag vanmissag dus mijn parkietjes ophalen.
Nu heeft dierenvilla.nl beloofd de kooi WOensdag te bezorgen.
Nou is het punt dat de kooi er nu Vrijdag nog niet is  >:( Dus nou loop ik het risico dat ik mijn parkietjes vanmiddag helemaal niet op kan halen  :( :( EN ik had me er zo op verheugd
Sorry ik moest het even kwijt.

Groetjes,Ursula

P.S. Heeft iemand ervaring met de bezorging van dierenvilla.
Of heeft iemand een oplossig vertel het gerust!

marretje

#1
Ik heb wel ervaring met de bezorgservice, bij ons werd ook belooft om de voliere op een woensdag te bezorgen en toen werden we savonds opgebeld dat de voliere niet in voorraad was in het magazijn en dat ik de volgende maandag gebeld zou worden. Ik baalde maar heb netjes afgewacht, en smaandags werd ik niet gebeld, dus heb ik dinsdag zelf maar weer gebeld. Ze hadden autopech en vergeten te bellen. Maar een week later moest de voliere er zijn. En dat was zo, gelukkig maar vond het wel een beetje teleurstellend.

En er schiet me ineens iets te binnen maar ik weet niet zo goed hoe ik dit bij het andere bericht moet zetten. Maar in onze Regio is Zuid-Holland bezorgen ze alleen op Dinsdag en Woensdag dus de andere dagen word er niets bezorgt. Als je wilt weten hoe dit zit met die van jou dan zou ik maar even bellen met de dierenvilla. Dit gaat dan wel om hun eigen bezorgservice.
En in ieder geval toch nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Berichtjes samengevoegd. ;)
Groetjes, Sonja.

emceeelwee

Hoi Ursula,

Gefeliciteerd met je verjaardag.  ;D

Ik heb geen ervaring met de bezorgdienst van Dierenvilla. Daar kan ik je dus niks over vertellen.

Maar is het misschien en optie om een kooi van iemand te lenen? Voor zolang je de nieuwe niet hebt? Dan kun je in ieder geval je parkietjes ophalen.

Ik zou inderdaad ook even bellen om te vragen wanneer de h'm dan komen afleveren...

Succes

Sonja

Van harte gefeliciteerd Ursula! :)

In de voorwaarden kun je lezen hoe de bezorging in zijn werk gaat:
http://www.dierenvilla.nl/algemene_voorwaarden.htm

Je zou je ouders kunnen vragen even te bellen, dan kunnen ze je vast vertellen of de kooi inmiddels onderweg is.

Groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak

Proficiat Ursula!
Laten we hopen dat je snel aan een kooitje komt. Wellicht heeft de kweker een kooitje over, of ken je iemand bij jou in de buurt die vogels heeft?
Trek gewoon de stoute schoenen aan en vraag of zij tijdelijk een kooitje over hebben.


Annika

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Wat balen dat de kooi nog niet bezorgd is zeg :( hopelijk komt het toch allemaal goed zodat je je vriendjes kunt gaan halen!

Groetjes Annika

Pam

Hallo Ursula,

Van harte gefeliciteerd !  ;D

Is het niet mogelijk om bij de kweker of eventueel bij een dierenwinkel een kooi te leen te krijgen?
Toen onze buren een tweede parkietje kregen hebben ze zolang een kooi te leen gehad omdat de nieuweling niet direct bij het "oude" vogeltje gezet kon worden.
Het is altijd het proberen waard.

Heeeeeeeeeeel veel plezier met je nieuwe vriendjes.

Groeten Pam
Toedels Pam en Willem

Trippy

#7
Bedankt voor jullie reacties.
DIerenvilla gister dat de koooi opgestuurd was.
Nu is het wachten op de3 otg.
Ik heb zojuist wizzy en woppy opgehaald.
Oma blijft de hele avond en heeft een kooi meegenomen weliswaar een ronde en niet zon grotw maarja
wizzy en woppy zijn zp lief :-*
Nu is het wachten op de kooi bij ons bezorgen ze tot half 10 dus.
Wizzy en Wopy zijn steeds aan het snavelen zo lief maar ja groetjes,
Als d ekooi nu niet komt heb ik een probleem  ???
Maar ja ze hebben gezegt dat die vandaag echt kwam

Nou ja groetjes.
Ursula

De kooi is net gebracht !! ga hem even in elkaar zetten

Berichtjes samengevoegd
Groetjes, Sonja