vliegen op klamboe.

Gestart door Lenthe, juni 19, 2005, 11:00:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lenthe

als mijn parkieten vrij rondvliegen zitten ze meestal bij hun kooi of op de kast. Maar nu hebben ze ook m'n klamboe ontdekt en gaan boven op de ijzeren ring zitten. Ik vind dit veel te gevaarlijk omdat ik bang ben dat ze vast komen te zitten met hun nageltjes. telkens als ze er nu opvliegen jaag ik ze er weer af, en meestal hoef ik nu aleen nog maar boos de naam te roepen en ze luisteren meestal wel. Maar hoe kan ik er nou voor zorgen dat ze echt neit meer op de klamboe gaan zitten??

groetjes lenthe

Jorijn

een klamboe bestaat uit een soort gaas, Dus het zal me niet verbazen je parkietje erin vast zou komen te zitten. Dus elke keer als je parkietje hierop wil gaan zitten geef je een klap op de tafel, Zodat hij schrikt. En het vervolg is dat hij het nietmeer zal doen, hij gaat dan de link leggen dat als hij er gaat zitten dat hij schrikt ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

En dan hoop ik wel dat je geen geimpregneerde klamboe hebt......

Het zal niet makkelijk zijn, om hen van hun favoriete plaatsje weg te halen. Misschien kun je een tussenoplossing verzinnen?
Je zou eventueel een wat groter dun plankje (met een gat erin) over de ring kunnen leggen, zodat de vogels op het plankje kunnen gaan zitten?