Goed tehuis gezocht voor 2 popjes

Gestart door Monique8736, september 24, 2006, 21:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monique8736

Misschien hebben sommige van jullie mijn berichtje over 'Ik wil goede raad' gelezen.Ik zit namelijk met het probleem dat ik met 3 poppen en 1 mannetje zit.1 vrouwtje en het mannetje kunnen het goed vinden,alleen de andere twee popjes met het stelletje niet.Na lang nadenken en observatie van de parkieten ben ik tot het besluit gekomen Gijs&Jappe een ander thuis te willen geven.

-Het gaat dus om 2 popjes,gijs&Jappe
-Gijs is ongeveer 2,5 en Jappe is 6 maandjes oud ongeveer (dierenwinkel beestjes,dan weet je nooit hoe oud ze precies zijn)
-Ze zijn niet tam,komen ook nooit de kooi uit,mede doordat ik een hondje heb,en omdat ze gewoon niet aan mensenhanden gewend zijn geraakt (Ook dat is een dierenwinkel minpunt..)
-Gijs is blauw bont,groenig/blauwig met grijs,en Jappe is knalgeel met een gifgroenig buikje
-Mooie foto's heb ik niet,omdat ze nooit uit de kooi komen heb ik die kans nooit gekregen,en een messing kooi en fototoestellen gaan moeilijk samen
-Ik woon in Rotterdam

Ik hoop dat er hier iemand is die mijn lieve pietjes over wil nemen,omdat ik weet dat de mensen op dit forum het parkietenhart op de juiste plaats hebben zitten!

Brenda

Heel veel succes met het vinden van een goed tehuis voor je vogeltjes!!

lanira_mommy

ook ik wil je veel succes wensen!
Ik heb wel een binnen voilliere met 5 parkietjes (2 mannetjes, 3 vrouwtjes. waarvan 1 echt koppeltje) zelf. maaar woon sowieso niet in de buurt (amsterdam) en heb geen vervoer....
dus kan je niet helpen denk ik...

Monique8736

Stél dat je mijn pietjes zou overnemen,dan heb je 5 vrouwtjes,en 2 mannetjes..en dat lijkt me inderdaad ook niet de juiste combinatie..
Dankjulliewel voor alle lieve reacties,ik hoop dat er een goed iemand uit komt!

Trippy

HoiiiiiiiIk krijg vrijdag waarschijnlijk 2 mannetjes.
Als het goed gaat met die 2 en het uiteindelijk nog steeds mannetjes lijken zou ik je 2 popjes graag overnemen maar dan moet je nog een poosje gedult hebben

tup en joep

#5
als het inderdaad twee popjes zijn zal ik er over denken en even vragen of het hier mag ik heb namelijk 2 mannetjes zou dus wel leuk voor ze zijn en woon in vlaardingen dus niet zo ver weg

ps kan je een wat duidelijke foto maken

Monique8736

Hoi!

Het zou voor jou pietjes inderdaad heel leuk zijn,maar zoals je zelf zegt,denk ik even over na,en bespreek het goed thuis.Ook de afstand tussen Rotterdam en Vlaardingen is prettig,kan ik altijd nog eens komen kijken,als je dat natuurlijk goed vind.Mijn e-mailadres staat bij m'n profiel,dus je kan me altijd mailen als je wilt!

(Over de foto,ik heb alleen deze: http://img.photobucket.com/albums/v197/monny/plectrums015.jpg de linker gele is dus Jappe,niet te missen zo knalgeel als ze is,en de blauw bonte is Gijs)

Groetjes Monique

tup en joep

#7
het is goed ze mogen komen heb je nog persoonlijk bericht gestuurd kon je email niet vinden
dus tup en joep krijgen 2 vriendinetjes als je het goed vindt dat ik ze neem

tup en joep

heb je er al over nagedagt of ze bij mij mogen kome
wonen ik hoor het graag van je zou het heel leuk vinden en zal er goed voor zorgen

tup en joep

we gaan straks gijs en jappe ophalen
dus ze hebben een nieuw huis
hoop dat ze het naar hun zin krijgen
groeten tup joep

Ingrid

Tup en Joep, wat ontzettend fijn dat Gijs en Jappe een nieuw thuis hebben gekregen bij jou. Zo kan Monique ook nog op de hoogte worden gehouden omtrent hun wel een wee.
Veel plezier met je twee nieuwe gevleugelde huisgenootjes :).

En met deze goede afloop kan dit topic op slot *KLIK*.