Geen eivoer wel ei?

Gestart door Mariëlle S, juni 21, 2005, 18:07:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariëlle S

Dolby laat zijn eivoer altijd staan. Ik heb nu XtraVital gekocht maar elke dag zijn de zaadjes netjes gegeten maar ligt het eivoer nog onderop :oh:. Nu heeft hij vandaag (stiekem) wel eigeel van een gekookt ei gesnoept. :rolleyes:
Mag hij dat eigenlijk af en toe hebben als vervanging voor het eivoer?

Mariëlle en Dolby

Jorijn

Een klein stukje ei mag altijd, Maar niet te vaak. En uiteraard zonder toevoegingen :)

Ik weet niet of het in vervanging kan, Het is natuurlijk een extraatje. En Eivoer is speciaal voor parkieten gemaakt. Dus ik den dat er nog wat andere handige vitamine in Eivoer zitten ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Andrea

Hoi.
Het kant en klare eivoer is makkelijker. Maar als jouw parkiet dit niet eet, mag hij best af en toe wat eigeel van een gekookt ei hebben hoor. Is gezond voor hem.
Hou er wel rekening mee dat een stukje gekookt eigeel, sneller bederft , dus laat dit niet te lang liggen in de kooi.
Groeten, Andrea.

Mariëlle S

Thanks :)

Ik laat het niet te lang liggen. Hij had nu gewoon stiekem mijn boterham met eitje gepikt :P maar ik zal hem af en toe wel wat geven.
Als hij er niet meer van eet haal ik het weg, dat doe ik ook met fruit en groente enzo.

Ten eerste omdat het inderdaad bederft en ten tweede omdat hij er mee gaat gooien en ik het dan in de hele huiskamer terugvind. :S