even opnieuw voorstellen

Gestart door jessay, juni 17, 2005, 19:25:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jessay

Hallo,

Ik ben jessay ik ben 28 jaar en heb een steeds groter groeiende populatie parkieten in huis.
Ik studeer en woon in maastricht.

Ik heb dus een steeds groter groeiende groep parkieten. Helaas heb ik een aantal maanden geleden afscheid moeten nemen van mijn oudste lutino pop grasje winnie  :(

Nu heb ik dus nog van de oude garde. Mika (blauw met geel masker, mannetje, leeftijd??) DC (geel met sporadisch tekening en een groen buikje, met lutino factor, man, leeftijd??)
Kimi (een groen met geen popje zonder tekening, regenboogje??, 1,2 jaar)
Tommy (een grijs mannetje van ongeveer een jaar) Lucky (een grijs met groen, blauw en geel popje van ongeveer een jaar)

De nieuwste aanwinsten zijn Wolky een popje van ongeveer 6 maanden (blauw met wit net als wolkjes op een zomerse dag, hier en daar heeft ze ook wat tekening)
En alonso (en klein inimiene grijs mannetje met een totaal wit masker, ongeveer 6 maanden)

Naast deze parkieten bende ben ik nog de trotste eigenaar van een drie maanden oude wildkleur valkparkieten popje (waarschijnlijk een popje) genaamd Buffy.

En de trotste eigenaar van een 8 weken oud lutino roscellio agaponis genaamd rossi.

Er komt misschien nog een bonte valkparkiet bij maar daar houd ik het echt bij tot er een grote voliere is. Nu dienen drie kooien en mijn kamer als voliere. De parkieten zijn eigelijk altijd los van de ochtend tot de schemering. De jonge valk soms ook alleen de parkieten zijn want pesterig tegen haar dus meestal laat ik haar terug in de kooi als ik zelf weg ben en mag zijn er zoiezo uit als de parkieten er weer inzitten in de avond.
De aga is nog in het tam maak proces en heeft wel los gevlogen maar ik hou er niet van mijn vogels te moeten achtervolgen om ze terug in hun kooi te krijgen dus wil ik eerst dat ze aan mijn hand went (of hij)