Verschil tussen kweker en dierenwinkel

Gestart door missie_go, mei 25, 2006, 16:30:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

missie_go

wat is eigenlijk het verschil tussen kweker-adopteren- en dierenwinkel, bij ons kostten de parkietjes 15 euro in de dierenwinkel, en verder weet ik het niet,, ken miss. iem. een kweker in de buurt van zuid limburg???

Safrena

Hey missie_go

Een parkietje uit een dierenwinkel die komen van bij een kweker. Vaak zijn deze lieverdjes al iets ouder en niet goed verzorgd
Vaak ook hebben ze al nare ervaringen met de hand

Adopteren dat wil zeggen dat je een parkietje bij een dierenopvang gaat ophalen. Daar zitten meestal diertjes die weggevlogen zijn en daar terecht gekomen of parkietjes die daar door mensen gedumpt zijn met of zonder reden

Een kweker en dan hebben we het niet over een broodkweker maar een hobby kweker daar heb je meestal wel goede en gezonde en jonge parkietjes. Wel jonge parkietjes die al goed zelfstandig zijn. Vaak geeft een goed ehobby kweker je graag advies mee en helpt je later indien nodig ook nog met het knippen van nageltjes of andere raad

vele groetjes

missie_go

dankje ;D

maar kent iem. zoiets in de buurt van zuid limburg????

Kleintjes

Hoihoi,

ik weet even niet meer wie, maar zij woont in de buurt van Venlo en heeft jonge parkietjes. Je kan anders ook met google eens zoeken of met de telefoongids.nl, en dan op bedrijven.

Zoals we hier in 't zuiden wel eens zeggen: Wea zeuk zal vinje (wie zoekt zal vinden).
;) Hoop dat je er wat mee kan Missy^^

Groetjes en liefs van ons aan jullie ( en 'ne gooie aovendj veur alle = 'n goede avond voor allen ^^ )
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

missie_go

dankje!!
maar venlo is toch best wel ver weg :P
maar ik heb al iets gevonden in maastricht!! ;D
nu nog toestemming van mijn audertjes :(

naja.. gr van mii!!

missie_go

#5
is 9 weken te oud?? (bij een dierenwinkel ..??)
het waren echt sjatties.. en druk!!
er waren3 groene en 1 blauwe, ik wil graag de blauwe, hij is een mannetje!! :-*ram schattig
en ze zagen er helemaal niet slecht uit ofzo, veren waren goed, geen water oogjes ofzoiets.. en ze waren zeker heel actief :P


9 weken is nog niet te oud
nog lekker jong :)
Gr safrena