schurken tegen speeltje, zitstok of tralies

Gestart door Annika, april 04, 2006, 13:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

Nou weet ik het echt niet meer hoor, is Kiki nou een pop (+/- 3.5 maand oud, lichtblauwe neusdop met inmiddels beige rond de neusgaatjes, dus je zou het wel zeggen) of toch een man ...

Joey en Kleintje schurken regelmatig met hun cloaca langs een speeltje, tralies oid, gewoon rijen zeg maar.
Laatst zag ik het kiki heel even doen tegen een zitstok. Toen dacht ik nog: vast verkeerd gezien of jeuk.

Maar net deed ze (of hij :-[) het weer, een behoorlijke poos en het zag er precies zo uit als kleintje en Joey altijd doen ... Mijn twijfels nu dus of het wel een popje is  ???

Joey heeft vooral in het begin al meerdere keren geprobeerd op haar staart te gaan staan (om op te willen stappen) en Kleintje en kiki zijn helemaal verliefd, voeren, kroelen ...

Zal nog even twee foto's toevoegen van de neusdop. 

 

Daisy1988

Hey

de neudoppen van kiki lijken  op de neusdoppen van mijn lucky en calimero ( 8 weken oud)  ik dacht dat dit alle2 popje zijn want ik heb nog een jong vogeltje van 9 weken en die heeft een lila/roze neusdop met een soort van blauwe gloed derover heen ( ligt eraan hoe het licht erop staat)..
dus denk dat kiki een popje is en anders zijn die 2 van mij ook geen popjes  :P

Groetjes

Sonja

Hoi Annika,

Zo te zien is Kiki echt een popje hoor. ;)

Wat betreft het 'rijen': Dit doet onze Pucky (popje) ook, en wel op haar touwschommel.
Het is dus blijkbaar geen 'graadmeter' wat voor geslacht het parkietje is.

Groetjes, Sonja.

Annika

Citaat van: Sonja op april 04, 2006, 14:31:32
Hoi Annika,

Zo te zien is Kiki echt een popje hoor. ;)

Wat betreft het 'rijen': Dit doet onze Pucky (popje) ook, en wel op haar touwschommel.
Het is dus blijkbaar geen 'graadmeter' wat voor geslacht het parkietje is.

Groetjes, Sonja.

;D gelukkig. Ik had het Vledder nog nooit zien doen, vandaar dat ik echt bang was dat het met het mannelijk geslacht te maken had  :-X

kaboutertjes

Ik denk ook dat ze een popje is, ze heeft dezelfde kleur neusdop als onze Nanoe  heeft eitjes gelegd dus echt een popje.

groetjes

Maur@

Ook onze pop Carli rijdt op de tralies. Ik weet echt niet wat voor neurotisch gedrag dat is. Soms poept ze meteen daarna in een boog op de grond, ik heb wel eens gedacht dat ze moeite had met haar ontlasting. Maar ik heb haar ook normaal zien poepen.

Meltjuh

Annika dit is absoluut een popje hoor ;) Tika zag er precies hetzelfde uit en veel meer parkietjes die ik ken ;D

Parkieten-Freak

Lijkt mij ook echt een popje.
By the way, Kleintje laat er geen gras over groeien hihihhi!  :P
Is Joey door Kiki op een zijspoor gezet? :-X


Annika

nee dat doet Kleintje inderdaad niet en ik kan hem ook geen ongelijk geven, want Kiki is tenminste ook lief terug  :P