Aangeboden; 2 popjes van ongeveer 3 jaar omg. Den Haag

Gestart door Skylicious, augustus 13, 2013, 10:32:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Skylicious

Hallo allemaal, 
Zojuist heb ik mij aangemeld op dit forum omdat ik op dit moment 2 popjes heb 'geërfd' van mijn oma. Ik zelf heb ook 2 popjes gehad, maar door mijn studie en mijn werk heb ik geen tijd meer voor huisdieren helaas. Ik wil graag dat deze vogeltjes een fijn leven hebben, maar bij mij zitten zij voornamelijk in de kooi en krijgen zij eigenlijk minimale aandacht :-[
Het is een geel popje en een groen popje. Samen hebben zij al eens eieren gelegd. Onbevrucht, want er was geen mannetje bij. Zij kunnen dus gedekt worden, mocht je dit willen.

Ik woon in Zoetermeer,  omgeving Den Haag. De popjes zijn gratis af te halen. Kooi krijg je er gratis bij. Ook het voer dat aanwezig is mag je gratis meenemen.

Ik hoop dat ik iemand blij kan maken met deze popjes. Het zijn twee erg levendige popjes die een leuk huisje verdienen.

Plaats toegevoegd aan topictitel. Gr. Sara

Skylicious

#1
De parkietjes zijn vandaag opgehaald door een vriendelijke dame. Zij heeft meerdere vogels (gehad) en heeft een mooie voilere in de tuin staan waar de parkietjes in de zomer in rond kunnen vliegen.

Het topic kan daarom gesloten worden.

Super dat ze 'n nieuw thuis hebben gevonden :D
*Klik*