Is dit een man of pop?

Gestart door J.engels, mei 07, 2013, 19:50:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.engels

Hallo,
Kunnen juli misschien zeggen of dit een man of een popje is?
Alvast bedankt.


Foto:

Sara

Dit is overduidelijk een pop. Vind de neusdop er trouwens niet zo goed uitzien. Wist wel dat popjes uitstulpingen konden hebben op hun neusdop, maar deze pop lijkt eerder een inkeping (weet het juiste woord er even niet voor) te hebben. Is dat er vanzelf zo gekomen?

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

grasParkiet2


J.engels

Citaat van: Sara op mei 07, 2013, 19:57:55
Dit is overduidelijk een pop. Vind de neusdop er trouwens niet zo goed uitzien. Wist wel dat popjes uitstulpingen konden hebben op hun neusdop, maar deze pop lijkt eerder een inkeping (weet het juiste woord er even niet voor) te hebben. Is dat er vanzelf zo gekomen?

Vele groetjes,

Sara
Die inkeeping is er niet. ik heb hem net nog even bekeken. 

Kleintjes

Poppendop :)
Die deuk hoort er normaal inderdaad niet te zijn. Kan dat ze zich gestoten heeft of dergelijke?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

J.engels

Er is geen deuk.
Op deze foto kan je dat misschien wel vaag zien. Ik maak morgen nog wel een betere foto.

En ja het voelde heerlijk. :)

Sara

Ik zie de deuk eigenlijk nog steeds op deze laatste foto (zie de groeven op dezelfde plaats als de eerste foto)...

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes