Ranks

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 21, 2005, 15:56:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Het is gebleken dat voor sommige jeugdige leden het erg belangrijk schijnt te zijn om een bepaalde status te behalen door middel van het aantal berichten op het forum.
De consequenties zijn soms dat er heel veel onzin wordt gepost om die teller omhoog te krijgen met als gevolg een andere status.

Vanaf vandaag hebben we besloten om hier iets aan te gaan doen.
Het is namelijk niet leuk voor mensen die informatie zoeken om zich eerst een weg te moeten banen door onzinnige of irrelevante posts.

De ranking is vanaf vandaag alsvolgt:
0-25 posts: Nieuw lid
26-799 posts: Dierenvriend
800-1599 posts: Parkieten-freak
1600-2500: Parkiet-o-loog

Wij hopen dat jullie begrip hebben voor deze actie onzerzijds, we proberen het goede niveau waar we in dit forum zoveel waarde aan hechten op deze manier te handhaven!
Met vriendelijke groetjes,
Moderatoren en beheerders van Parkieten-Freak! & Donkey Online!


Sara

#1
Hallo,

ik heb er geen problemen mee hoor,niemand denk ik. ;)
Maar soms staan er dan toch nog verkeerde dingen op het forum want ik haal van dit forum m'n parkietenwijsheid :unsure:
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

rutgerpol

waarom zijn die rangkings er eigenlijk? je kan er niet aan zien hoeveel verstand iemand van parkieten heeft en het levert dus kennelijk alleen maar problemen (probleempjes? B)) op...

Parkieten-Freak

De rankings zeggen inderdaad niets over de kennis die iemand in huis heeft.
Op zich hoef je ook geen rankings te gebruiken, maar veel mensen vinden het gewoon leuk.


Missa

Hoi,
Ik vind het geen slecht idee om dit aan te passen!!! het is inderdaad moeilijker om relevante informatie te vinden als er heel veel onnuttige dingen gepost worden!!! Ik vind het maar stom als mensen er een wedstrijdje zouden van maken: om ter meest posts!!!
Goed bedacht dus dit nieuw systeem :D

Groetjes Missa

Robin

hey

ik vind dit ook een erg goed idee
ik ben benieuwd naar 2500+! :rolleyes:

manette

Ik weet wel wat er na Parkieten-freak en Parkiet-o-loog komt hoor.
Iemand die 2500+ berichten plaatst, klets evenveel als...een PARKIET!  :P

Maar alle gekheid op een stokje: het aantal posts zegt zeker niets over iemands deskundigheid, dus prima actie!