Tip? Decoratie parkieten

Gestart door Deniese, februari 14, 2009, 15:42:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Deniese

Ik was vanmiddag bij de Action bij mij in Rijswijk en zag dat ze daar een 'beeldje' van een parkiet hadden die op kunt hangen( in je tuin of kamer etc) Hij kost 2.99 en het is een best groot beeldje. Je hebt hem in 2 parkiet uitvoeringen en 2 uitvoeringen van een papegaai.
Het klinkt misschien wat onduidelijk maar ik heb er ook een foto van.

Misschien is het iets voor iemand die parkietenspulletjes spaart?

[verwijderd door de beheerder]

Milo-Pixel

Die is wel erg leuk zeg.. Mijn tante heeft vlakbij waar zij woont ook een action en ze komt volgende week.. Even bellen of ze er 1 of twee mee wil nemen ;).

Petr@

Ik ga maandag ook gelijk naar Action hier in Rotterdam.

Heel leuk die beeldjes :D
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

DarkWolf

Oeh leuk :D vraag me alleen af of dezelfde dingen in de Actions in Belgiƫ te koop zijn..Grote kans van niet. Zal ook even moeten uitzoeken of ik deze week wel tijd heb om naar de action te gaan.

Deniese

Citaat van: DarkWolf op februari 14, 2009, 17:07:06
Oeh leuk :D vraag me alleen af of dezelfde dingen in de Actions in Belgiƫ te koop zijn..Grote kans van niet. Zal ook even moeten uitzoeken of ik deze week wel tijd heb om naar de action te gaan.

Hier waren ze ook net pas binnen volgends mij, want ze lagen bij alle nieuwe paas/ lente spullen! succes :D

Piknikki

Oeh, gaaf, ik wil er ook eentje gaan halen! ;D En dinsdag ga ik ook nog naar de Vogelkelder, inkopen doen, hihi.

Caradow

Deze zijn ook al langere tijd verkrijgbaar bij diverse tuincentra... dus nieuw zijn ze niet hoor ;) OOK in Belgie ;)

Milo-Pixel

Mijn tante heeft vandaag twee van die beeldjes mee genomen voor me. Ze zijn erg leuk!

Helaas heb ik er nu nog maar 1 doordat een huisgenootje zo hard mijn deur dicht deed dat 1 van de 2 spontaan van de muur viel...