Update Van Parkiet Zonder Oogjes

Gestart door sylvia69, augustus 10, 2005, 14:07:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

sylvia69

hoi , even een berichtje over mijn blinde parkiet. ongeveer een week geleden is hij uit het broedblok gekomen en het gaat tot nu toe heel erg goed. ondanks dat hij geen ogen heeft, weet hij zich toch goed te redden .tot een paar dagen geleden werd hij nog gevoerd door de vader, maar nu eet hij zelf.hij klauterd zich tegen het gaas om hoog, vladderd daarbij met zijn vleugeltjes tot hij een stok voeld en gaat dan zitten. de andere parkieten in de voiliere pikken gelukkig niet naar hem , je kan ook merken dat hij op het geluid van de andere parkieten af gaat. voorlopig laat ik hem dus maar bij de andere zitten.  

groetjes, sylvia69  :rolleyes:

Jorijn

Goed om te horen dat het goed gaat ;)

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

angeliqe

Wat ontzettend goed om te horen!
Gelukkig kan je parkietje zich redden bij de anderen, is ook gezelliger voor hem.

Succes met je parkietje!  ;)

Groetjes,

Angelique

Sara

Maar hopen dat het parkietje dikke vriendjes wordt en blijft met de andere parkietjes daar  :D .
Wat goed dat hij er zich goed door helpt als blind parkietje!  :)
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Plumeau

Geweldig dat die het zo goed doet!  :D

sylvia69

:( vanmorgen ging ik bij de voiliere kijken en toen lag hij daar dood. ik vind het altijd erg als ik bij mijn parkieten ga kijken en ik vind er eentje dood, maar met dit blinde parkietje had ik wat bijzonders. het leek in de eerste instantie ook heel goed te gaan. hij poetste zijn veertjes, kon zelf op een stokje klauteren , zelf eten, en ik had het idee dat de andere parkieten hem ook accepteerden. ik weet niet waar hij uiteindelijk aan dood is gegaan (misschien kon hij de waterbak niet vinden) ,maar ik vind het echt heel jammer.

groetjes, sylvia69

Plumeau

Wat een rotbericht :(
Misschien was er binnen in het parkietje nog meer niet in orde en is hij overleden aan een niet goed meewerkend orgaan in zijn lijfje... Wat het ook was, het is altijd moeilijk zo'n speciaal diertje te verliezen!

Heel veel sterkte met het verlies van je blinde schat!

Safrena

#7
Hey Sylvia

Wat erg voor je dat je parkietje toch overleden is ondanks de goede zorgen dat hij bij  je heeft gehad :(

veel sterkte met het verlies van je parkietje

vele groetjes

Sonja

Hoi Sylvia,

He, wat naar, dat je je lieve parkietje moet missen. :(
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van dit bijzondere vogeltje.

Groetjes, Sonja.

Ingrid

Hoi Sylvia,

Ook ik wil je sterkte wensen met het verlies van dit bijzondere gevleugelde vriendje  :( .

Groetjes, Ingrid

Jorijn

Sterkte met het verlies van je parkietje :(
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sara

Ohw dat is wel spijtig,het leek net goed te gaan en dan nog gebeurt dat :(
Nog veel sterkte met het verlies van je blind parkietje :( .
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Missa

Oh meid wat erg!! Zeker omdat het zo onverwacht kwam!!! Misschien was er inderdaad nog iets niet in orde vanbinnen, maar ik ben er van overtuigd dat hij in zijn korte leventje de beste zorgen gekregen heeft!!!!

Veel sterkte en moed!!!

Groetjes Missa

Carla

Wat erg dat dit is gebeurd maar je hebt het parkietje tenminste een kans gegeven. Meer kon je niet doen.
Sterkte :mellow:

angeliqe

Hoi,

Wat erg zeg! Sterkte ermee!

Groetjes,

Angelique

Dick uit Aruba

Oei, wat erg jammer nu.
De troost is daar dat je heb gedaan wat je kon doen.

Sterkte!

Parkieten-Freak

Wat naar, dat dit vogeltje overleden is.
Ik kan me goed voorstellen, dat dit parkietje eeen speciaal plaatsje in je hart had.
Veel sterkte!


Anita & Marisa

Wat verdrietig dat je parkietje overleden is!
Je hebt erg je best gedaan voor het beestje... en we kunnen ons goed voorstellen dat je een speciale band had met dit diertje.

Veel sterkte!

Liefs,
Anita en Marisa.

eline

Hoi Sylvia,

Ook ik wil je sterkte wensen met het verlies van dit bijzondere parkietje.

Groetjes

Eline

johan

hoi,

heel veel sterkte met het verlies van je toch bijzondere parkietje.
het leek zo goed te gaan

heel veel sterkte nogmaals

ik leef met je mee

mvg johan