buiging maken

Gestart door richmomo, april 12, 2008, 19:07:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

richmomo

mijn mannetje zit heel vaak te buigen dan gaat hij met zijn kopje helemaal naar beneden net of hij zich schaamd  kan diet ook gedrag zijn voor paar periode


Mandy

Lijkt het dan of ie naar zijn eigen voetjes kijkt toch?!
Ik heb dat ook wel eens gemerkt inderdaad maar volgens mij betekend dit niks bijzonders.


Als dat wel zo is dan hoor ik dat ook graag van overige forummers.

richmomo

ja net of ie zijn voetjes wil bekijken maar ja dat doen je niet heel vaak op een dag toch of hebben pietjes korte termijn geheugen  :P

Caradow

Zo kijkt onze Mop elke 5 minuten of ze nog steeds een vrouwtje is ;)

gewoon ene tic, lekker laten gaan ;)

richmomo

haha dan zal het vrouwtje wel de tik hebben om de vleugels steeds opte tillen wel leuk zo die vogeltjes hoor en met het mooie weer zijn ze ook veel activer

Mandy

Wel grappig toch, iedereen interpreteert het anders...
De ene vindt dat ie zich schaamt de ander vindt dat ie nog even wil checken of ie nog een mannetje/ vrouwtje is of dat ie zijn eigen pootjes bewondert!

Niks aan de hand dus!


Moppers

Als hij (bijna) altijd zo zit, kan het zijn dat hij een hersenbeschadiging heeft, waardoor hij moeite heeft zijn koppie omhoog te houden. Die hersenbeschadiging kan komen door een infectie of ontsteking.
Dus als hij dit vroeger nooit deed, en nu ineens het overgrote deel van de tijd, dan is het misschien toch een idee om hem even na te laten kijken.
Als hij het alleen af en toe doet, lijkt het mij een gecontroleerde beweging, dwz het is zijn bedoeling om zijn koppie te buigen om ergens naar te kijken.