Parkieten-Freak
Beheerder
Master of Budgies
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: September 19, 2007, 20:51:42 » |
|
Ok, mensen er zijn al heel wat onderwerpen de revue gepasseerd, maar er zijn er ook nog een heel stel over! Wat hebben we allemaal? Sanne: De uitrekkende, boze, gapende, krabbende of ondersteboven hangende grasparkiet Lien: Parkiet op lievelingsplekMilo-Pixel: De kroelende grasparkiet, de stoeiende grasparkiet NaOmi_W: De nieuwsgierige grasparkiet Ingrid: De uitslovende grasparkiet, de grasparkiet met zijn nepvriendje. Baasje van Arno: De acrobatische- of gekke, grappige grasparkiet Fenixjuh: De groente/fruit etende grasparkiet Trippy: De genietende grasparkietMeltjuh: Kopstudie, de verstoppende parkiet of de leukste mislukte foto van je gevleugelde vriendKarin v h: De vrolijke grasparkiet Mars: De aandachtrekkende of de stoere grasparkiet Tjipie Lover: De gemene grasparkiet.Isis: de klauterende/klimmende grasparkiet Siempke: de opgewonden grasparkiet Ilse: de slopende grasparkiet, de drinkende grasparkiet, de verwende grasparkiet (met heel veel speeltjes om zich heen), de baltsende grasparkiet, de grasparkiet met zijn spiegeltje Simpy: de lachwekkende grasparkiet Jacko: de broedende grasparkiet Ciske: de digitale grasparkiet dsmmeijer: de telefonerende grasparkiet. Jetske: de grasparkiet in de ruiMoppers: De schommelende grasparkiet of de trotse grasparkiet, de grasparkiet en de biobox, Een artistieke uitvoering van de parkiet door het baasje. Uitleg: zie dit topicDeniese: de natte grasparkietfullmetalgirl: de stoute grasparkietAudrey: de grasparkiet die het warm heeft Baasje van Arno: De stuntelige grasparkiet Piknicky: de grasparkiet op één pootje Parkieten-Freak: maak een mooie avatar van je grasparkiet (een avatar is het kleine foto'tje van je parkiet dat onder je forumnaam staat). Marit: de schattige grasparkiet Deniese: de grasparkiet en zijn lievelingsspeeltje Bas (voorheen Ciske): de hangende grasparkietKleintjes: de synchroon poetsende Grasparkiet (leuk voor stelletjes), de grasparkiet en zijn vriendje(s) Degene wiens onderwerp gekozen wordt, mag vervolgens volgende maand het onderwerp uitkiezen. n.b. De doorgestreepte onderwerpen zijn inmiddels al aan bod gekomen in "the Hall of Fame".
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 04, 2009, 10:46:16 door Parkieten-Freak »
|
|
|
|
|
Siempke
Dierenvriend

Geslacht: 
Appeltjes Hmmm :P
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: September 19, 2007, 21:05:07 » |
|
Kan ik nog zeggen welk onderwerp ik leuk zou vinden ?  Namelijk : De opgewonden grasparkiet  Waarbij je dan ook op de foto moet zien waardoor de grasparkiet zo opgewonden is Staat genoteerd! Gr PF
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 07, 2008, 19:48:10 door Parkieten-Freak »
|
|
Yuka & Yana, mijn parkietjes 4 ever 
|
|
|
|
Tjipie lover
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: September 19, 2007, 21:16:46 » |
|
goed zo Anneke. Melanie ben benieuwd welk onderwerp het gaat worden!! groeten van Ank.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meltjuh
Expert + oud lid v/d maand
Parkieten Freak!
Geslacht: 
Myla
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: September 20, 2007, 19:18:45 » |
|
Heeee leuk!!  Uhmm ik had er ook bij gezet: De verstoppende grasparkiet. En dat lijkt mij een leuk onderwerp! Zoek of maak foto's van je gevleugelde vriendjes terwijl hij zich verstopt of ergens achter probeerd te kruipen! Misschien heb je wel hele leuke foto's waar bij je alleen de pootjes ziet of alleen het hoofdje terwijl je parkietje ergens achter staat! Is dit onderwerp ook goed Anneke? En is hij een beetje haalbaar? Als het mag is dus het onderwerp: De verstoppende grasparkiet!
|
|
|
|
|
|
Groetjes van Melanie en Myla
Macho & Tika jullie zijn weer samen Rust zacht kleine vriendjes ik zal jullie nooit vergeten
|
|
|
karin v h
Parkieten Freak!

Meisie met Lucky
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: September 20, 2007, 20:48:16 » |
|
Ik dacht dat je uit bovenstaand lijstje moest kiezen? Hoeft dat dan niet? Groetjes karin
|
|
|
|
|
|
Pootje van Meisie, Poekie, Buffy, Sammy, Jippie en Lucky, Sara 03-01 overleden, je was als geen ander.
|
|
|
Meltjuh
Parkieten Freak!
Geslacht: 
Myla
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: September 20, 2007, 20:52:47 » |
|
Misschien is het ook leuk om een keer het onderwerp kopstudie te doen en een verstoppende grasparkiet en de leukste mislukte foto  Ik had hem er wel bij gezet...  Maar ik vraag Anneke eerst voor goedkeuring 
|
|
|
|
|
|
Groetjes van Melanie en Myla
Macho & Tika jullie zijn weer samen Rust zacht kleine vriendjes ik zal jullie nooit vergeten
|
|
|
|
Tjipie lover
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: September 20, 2007, 22:27:30 » |
|
hihi dan heb ik vandaag een hele leuke gemaakt voor dit onderwerp!!
groeten Ank.
Als het doorgaat ga ik zeker mee doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Parkieten-Freak
Beheerder
Master of Budgies
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: September 20, 2007, 22:33:57 » |
|
Ik had hem er wel bij gezet...  Maar ik vraag Anneke eerst voor goedkeuring  Prima Melanie, ik had het vergeten maar heb het inmiddels aangepast.  De verstoppende grasparkiet wordt het thema van oktober.  Iedereen kan vast aan de gang met de camera in de aanslag! 
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 20, 2007, 22:50:05 door Parkieten-Freak »
|
|
|
|
|
Ingrid
Beheerder
Parkietenverslaafde
Geslacht: 
Blizzard en Luna
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: September 20, 2007, 22:41:04 » |
|
Ik koop zaterdag zeer waarschijnlijk een nieuwe camera  dus dat wordt foto's maken alom hahahaha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pascalle
Dierenvriend

Geslacht: 
Mijn twee eigenwijze schatjes!
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: September 22, 2007, 19:56:15 » |
|
Hoi!
Ik zat het onderwerp net te lezen en toen was mijn vogeltje net bezig met zich te verstoppen, dus mijn foto is al gemaakt!
Groetjes
Pascalle, Tijger en Indy
|
|
|
|
|
|
Het trotse baasje van Tijger en Indy
|
|
|
stepchild
Oud Lid Van De Maand
Dierenvriend
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: Oktober 27, 2007, 17:06:34 » |
|
hoi, ik heb er ook nog eentje:de boos kijkende grasparkiet. deze lieve diertjes kunnen soms zeer boos  kijken. De boze grasparkiet is reeds door Sanne genoemd.  Gr. PF
|
|
|
|
« Laatste verandering: Oktober 27, 2007, 17:39:43 door Parkieten-Freak »
|
|
 †Dikkie,†Propitius,†Fontana de 2e,†Zwikky tot ooit weer ziens rust in vrede vrienden
|
|
|
Marit·
Parkiet-o-loog
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: Oktober 31, 2007, 19:23:10 » |
|
ik had misschien nog een leuke: de stoeiende grasparkiet. met een ander parkietenvriendje of met het baasje. Staat genoteerd!  GR PF
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 07, 2008, 19:45:46 door Parkieten-Freak »
|
|
|
|
|
Fenixjuh
Dierenvriend

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: December 02, 2007, 13:30:26 » |
|
Hoi, voor de volgende die mag kiezen: De Kerstparkiet
Ik weet natuurlijk dat er een kerstspecial geopend is, maar ik bedoel dan zonder foto-shop. Wat doet jou vogeltje graag met kerst? (kerstballen kijken, kerststal kapot maken, aan slingers hangen etc..) groetjes!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanne
& Simba & Robin & Levi & Mila
Expert lid/Meeting Crew
Parkieten Freak!
Geslacht: 
Groetjes van Sanne, Simba, Robin, Levi & Mila
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: December 02, 2007, 14:31:05 » |
|
Hoi, voor de volgende die mag kiezen: De Kerstparkiet
Ik weet natuurlijk dat er een kerstspecial geopend is, maar ik bedoel dan zonder foto-shop. Wat doet jou vogeltje graag met kerst? (kerstballen kijken, kerststal kapot maken, aan slingers hangen etc..) groetjes!!
De volgende die mag kiezen mag dus zelf een onderwerp kiezen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mars
Master of Budgies
Geslacht: 
Jim in actie
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: December 03, 2007, 14:18:13 » |
|
Hmm.. toch nog eentje? De parkiet met jeuk... misschien valt hij wel een beetje onder de kroelende grasparkiet: maar dan kroelend met een speeltje, de kooi enz.. Je kent ze wel: de momenten waarop je parkietje zo heerlijk met zijn koppie ergens tegen aan wrijft. De kroelende grasparkiet is al door Milo-Pixel genoemd. Gr PF 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 07, 2008, 19:45:16 door Parkieten-Freak »
|
|
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen... Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van! Dag Lay, dag bloempje van me... Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..
|
|
|
Isis
Dierenvriend

Isis lekker badderen!
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: Januari 07, 2008, 16:49:08 » |
|
de klauterende/ klimmende grasparkiet
Yep, staat erbij, GR PF
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 07, 2008, 19:45:03 door Parkieten-Freak »
|
|
Groetjes van Zoë, Isis & Senna en Q & Stamos! Senna ik zal je nooit vergeten lieverd! 
|
|
|
Ilse*
Experts
Parkiet-o-loog
Geslacht: 
Taillou & Keecko, Mylo & Scotty
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: Januari 09, 2008, 15:43:15 » |
|
Ik had ook nog een paar onderwerpen in gedachte  De slopende grasparkiet De drinkende grasparkiet (daar heb ik hier een van  ) De verwende grasparkiet (met heel veel speeltjes om zich heen) De baltsende grasparkiet De grasparkiet met zn spiegel Kijk maar of het wat is  Groetjes, Ilse Het is wat Ilse en ze staan erbij!  Gr PF
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 10, 2008, 16:20:05 door Parkieten-Freak »
|
|
Pootjes van Taillou, Keecko, Scotty & Mylo † Lieve Layla: Ik zal je nooit vergeten...
|
|
|
|
M!Chelle
Gast
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: Januari 09, 2008, 16:15:56 » |
|
het gekste koppeltje  of het mooiste of minst mooiste combinerende stelletje:P maar ik vond het verwende parkietje met veel speeltjes om zich heen ook een leuk idee Kleurencombinaties zijn vaak toch een kwestie van persoonlijke smaak. Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Gr. PF
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 10, 2008, 16:22:45 door Parkieten-Freak »
|
|
|
|
|
Moppers
Parkiet-o-loog
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: Januari 10, 2008, 13:17:03 » |
|
De grasparkiet en de biobox. Die zetten we erbij!  Gr PF
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 10, 2008, 16:15:52 door Parkieten-Freak »
|
|
 Beeeeeesjes! (ja ik weet het, ik moet hem updaten)
|
|
|
Bas
Dierenvriend

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: Januari 10, 2008, 15:41:00 » |
|
de slapende grasparkiet Hebben we al gehad, http://www.parkietenfreak.nl/r-halloffame2.php Gr PF
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 10, 2008, 16:15:09 door Parkieten-Freak »
|
|
ciske, ciska en tosca ik wens jullie veel plezier in waar jullie nu zijn... zal jullie nooit vergeten. houd pietje en de rest van alle dieren die ik heb en zal hebben gezelschap tot de rest en ik kom
|
|
|
|