Kan gekleurd katoen kwaad?

Gestart door au, juli 24, 2007, 19:44:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

au

Ik was me net aant vervelen en bij het rommelen in de kast kwam ik bollen katoen tegen. Mag ik deze gebruiken voor het maken van speeltjes? Het is gekleurd, dus vandaar dat ik het maar eerst even vraag, voordat ik het bij mijn boefjes in de buurt hang.

Groetjes,
au

ilona27

ik zelf gebruik geen gekleurd katoen, ik haal altijd blank sisal touw. maar of t echt kwaad kan zou ik eigenlijk niet weten

Caradow

Het nadeel van katoen, als ze er wat van binnen krijgen, is dat het slecht verteerbaar is. Dit zou dus problemen kunnen ge ven wanneer je parkiet er ook van binnenkrijgt wanneer hij er aan knaagt. Het beste is dan toch om sisal of henneptouw te gebruiken

Idske

Geldt dat ook voor tshirts en kleding?  :o

Coco die knaagt nogal graag aan mijn shirt, dekbed etc.

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

karin v h

Het ligt eraan wat ze ermee doen.
Kijk Buffy bij mij 'eet' het op en daarom heb ik nu zo goed als alles weggehaald.
Als ze er alleen aan zitten te trekken of te plukken kan het natuurlijk wel maar ze moeten het niet opeten.

In principe zou ik zo wie zo al geen gekleurd katoen geven om mee te spelen je weet niet wat ze ermee doen uiteindelijk.

@Idske als het alleen bij plukken blijft is het niet erg. Kijk ze zitten ook aan papier en 'behang' te trekken maar als ze het maar niet opeten.
Groetjes karin