Trippy weggevlogen.

Gestart door Trippy, maart 18, 2007, 12:25:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trippy

Hallo,
Zoals de titel al zegt is Trippy weggevlogen.  :(
Ik was even naar beneden om te vragne of Trippy nu even met Wizzy en Woppy kon vliegen.
Toen ik Trippy op wou halen is ze ergens van geschrokken en mijn kamer uitgevlogen.
Richting zolder,op zolder staat zoals waarschijnlijk al wel verwacht altijd een raampje open.
Ik rende naar zolder om het raampje dicht te doen en Trippy op te halen maar het was al te laat.
Trippy vloog het raampje uit.Ik heb ongeveer een uur naar hem gezocht maar kan hem nergens vinden.
Dus hier een oproep aan de mensen die in de buurt van Ede wonen om even extra op te leten.
Trippy is heel erg tam dus vliegt waarschijnlijk niet weg als je hem probeert te pakken.

Groetjes,Ursula

[verwijderd door de beheerder]

Caradow

Das een erg vervelend ongeluk Ursula...

ik hoop dat je Trippy nog terug kan vinden...
Helaas verwacht ik niet dat men Trippy zomaar kan pakken. dat hij bij jou thuis heel tam is, wil zeker niet zeggen dat hij dat in een vreemde omgeving ook is... daarbij zal hij flink in paniek zijn.

Idske

Hey Ursula,

Wat erg! :'(

Hang in ieder geval posters op en ga de buurt langs, als je een ding hebt waar je Trippy heel graag opzit zoals de kooi zet die dan ook buiten. Het kan zijn dat hij dat herkent en erop gaat zitten. Maak het vooral kenbaar in de buurt, ook de dierenwinkels in de buurt en op internet!

Sterkte!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Mars

Oh Ursula...

Wat erg! Ga snel briefjes ophangen met een foto bij supermarkten in de buurt. En leg ook buiten wat trosgierst neer. Misshcien is Trippy nog in de buurt.

Laten we hopen dat hij gevonden wordt!

Groeten Marcia

En ja...tegelijk met Idske
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Trippy

Bedankt Idske.
Ik heb de kooi van Trippy inderdaad direct buiten gezecht.
Ik baal als een stekker dat de printer het niet doet maar ik doe me best toch nog advertentie's te maken en morgen direct op te hangen en rond te brengen.
Ik vindt het erg vervelend dat het zo hard waait,zo komt nog een heel eind.

Groetjes,Ursula

smartie

Wat een rotnieuws! :(

Ik zou inderdaad bij zoveel mogelijk mensen kenbaar maken dat mijn tamme parkiet weggevlogen is. Verspreid foto's met je tekst en telefoonnummer in de buurt (denk aan supermarkten, bomen/palen, etc.), dierenwinkels, dierenartsen, via marktplaats, amivedi, etc. Grijp alles aan wat je je kan bedenken en de kooi met trosgierst buiten zetten is natuurlijk een goed idee. Mocht ie in de buurt zijn en honger hebben... hopelijk vindt ie dan zijn kooi en trosgierst. Als je mensen in de buurt kent met volieres spreek die dan ook aan. Door het geluid van de andere vogels kan Trippy daar beland zijn.

Verder wil ik zeggen dat het me vreselijk lijkt om te moeten afwachten en niet te weten hoe het met je parkiet gaat daarbuiten. Dus ik leef met je mee!

Josephine

Wat vreselijk zeg!!! Ik vind dit echt heel erg voor je, trippy was zo tam!!!

Ik hoop dat je hem snel weer vind!!

DarkWolf

Wat rot voor je :(
Ik hoop dat je Trippy toch nog terug vind, of dat iemand anders hem vind en deze ook alles doet om de echte eigenaar terug te vinden! Heel veel sterkte!

Sonja

O wat ontzettend erg..... :o :(

Je kunt ook nog eens rondvragen en kijken of er in de buurt mensen wonen die een voliere buiten hebben.
Daar komen ze soms op af....

Ik wens je heel erg veel sterkte!

Groetjes, Sonja.

Trippy

Ik wordt helemaal gek hier thuis.
Het waait nogal hard en het regende net,het is inmiddels weer droog dus ik maak me zo'n zorgen.
Door mijn domme schuld zit hij nu buiten in z'n eentje.


DarkWolf

Je kan er toch niks aan doen. Trippy is verschoten en naar boven gevlogen, en het raampje stond open.
Ik hoop echt dat je hem héél snel terug vind! *knuff*

roha

Hoi,

Wat naar zeg, dat je dit is overkomen. Hopelijk komt Trippy weer bij jullie terug!
Heb je al naar de dierenambulance gebeld, of Amivedi?

Hanneke

Danielle

Ohw wat erg dat Trippy is weggevlogen  :o.
Probeer het niet op te geven he, ook al waait het zo hard.
Bel inderdaad ook een aantal instanities op (zoals Amivedi, dierenambulance, dierenasiels).
Ik weet hoe machteloos je je nu voelt. Mijn eerste grasparkiet was ook ontsnapt.
Ik voelde me ook schuldig en was zo kapot. Ik had ook heel lang gezocht en was die dag helemaal op van het zoeken, het wachten en huilen. Zoiets gebeurt ook zo snel en helaas kun je het niet terug draaien hoe graag je dit ook wilt.
Ik hoop echt dat je Trippy weer terug vindt. Dat gun ik je echt van harte!
Ik duim in iedergeval heel hard met je mee.
Ursula, ik wens je er echt heel veel sterkte mee.

Groetjes, Danielle

Trippy

Heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes  ;D

Ik doe er alles aan om Trippy terug te vinden.

Ik ga zo maar wéér eem zoeken,meer kan je toch niet doen.

Nogmaals bedankt.

Groetjes,Ursula

petra

Jeetje....weer zo`n naar nieuws hier....eerst Arie van Kropje overleden...nou jouw trippy weggevlogen......!!
Juist die hele lieve en tamme vogeltjes!!
Ik hoop echt dat je hem terug vind....probeer ook ( waarschijnlijk heb je dat allang gedaan, maar wil je gewoon helpen!!) op de fiets door de buurt te fietsen en hem te roepen....hij zit misschien gewoon dicht bij in de buurt in een boom en durft misschien niet eens te vliegen met deze wind.....Dit is echt wat ik hoop voor jouw!!!
Sterkte !!
Groetjes Petra

Trippy

Hallo,

Waar je ook vraagt,niemand heeft Trippy gezien.

Zojuist weer bijna van de fiets af gewaaid tijdens het zoeken naar Trippy.Al heb ik er niet veel vertrouwen meer in dat hij nog leeft omdat het in 5 minuten zo vaak van weertypen is veranderd. De ene minuut hagel (koud !) Daarna kwam het zonnetje door (Vrij Warm !) En weer een minuut later begon het te hagelen en nu schijnt de zon weer. Ik begin steeds meer te geloven dat ik mijn beste maatje kwijt ben !  :(

Ik zou net Zaterdag (wat ik vanmiddag wou vertellen (!) ) er een maatje voor Trippy bijkrijgen.
Ik denk dat ik het gewoon door moet laten gaan... Al is Trippy,mijn beste maatje onvervangbaar !

Tijdens het zoeken dachten we dat we hem hebben gezien,er zat een vogeltje die zijn kleuren had in de boom. Maar zo hoog dat we er niet bijkonden of echt zeker konden weten dat hij het was.
Ik schrijf dit weer met tranen in mijn ogen ! Als ik weer eens een van de 67 gemaakte foto's bekijk,waar we samen aan het spelen zijn of de filmpjes,dan wordt het zo moeilijk.

Ik hoop zo erg dat iemand hem heeft opgevangen en morgen opzoek gaat naar zijn echte baasje,dat ik hem weer mag vertroetelen....

Groetjes,Ursula

Fenixjuh

hoi,
oooo, wat verschrikkelijk dat trippy weg is.. Ik hoop zo dat je hem nog gaat vinden. Ik moet er niet aan denken, zo'n lief klein vogeltje alleen buiten  :( Sterkte!!!!!

petra

Heb je nog iets van Trippy vernomen??
Groetjes Petra

Sam

wat verschrikkelijk erg dat Trippy weg is, en ook ik hoop dat hij snel weer terug gevonden wordt en weer veilig in zijn eigen kooitje kan zitten.
Veel sterkte hoor.

Trippy

Helaas niet.

De dierenambulace,Het Asiel en Amvedi hebben ook nog niks over een parkiet gehoord.
Erg jammer en ik ga er nou maar vanuit dat ik hem nooit meer terug krijg... :( .
Ik mis de kleine ontzettend,en helemaal nadat ik net Zaterdag een vriendje voor hem zal krijgen.

Bedankt voor je intresse !

Groetjes,Ursula