Durf parkietje niet uit de kooi te laten

Gestart door Sjoukje, februari 05, 2007, 16:08:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjoukje

sjoukje hier

over peter mijn parkietje van 4maand
hij os zo tam en praat als bruggeman
ik zou hem zo uit zijn kooi willen laten maar durf niet
omdat ik op mijn bed lig , ben meng dat hij overal tegenaan vliegt
Maar ik kan hem aaien zo ik wil
Groet van sjoukje een peter ;D

Topic verplaatst en titel aangepast
Groetjes, Sonja.

Caradow

Hey Sjoukje!

Je kan hem wennen aan los vliegen wanner er iemand is die jou hierbij kan helpen en Peter veilig terug kan zetten als het nodig is. Als dat een tijd goed gaat en hij is er aan gewent kan hij mischien te zijner tijd ook alleen rondvliegen :)
En dat er misschine iemand is die je kan bellen wanneer er toch iets zou gebeuren :)

Maar fijn om te horen dat het zo goed gaat met Peter!

Liefs, Renate

Mars

Ja, leuk dat je even wat van je laat horen.
Ik weet niet waar je woont, maar misschien kun je oproepje plaatsen op dit forum dat 1 van ons eens langskomt en samen met jou je parkietje laat vliegen.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

kekavo

Wat goed dat hij zo tam is!
En ik zou inderdaad hier een oproepje plaatsen, net wat Marcia zegt. Ik denk dat er best wel mensen zijn die je willen helpen met hem los te laten. En als hij er eenmaal aan gewent is, dan kan zal hij niet zo snel meer ergens tegenaan vliegen en kan je hem gewoon zelf loslaten.

Sjoukje

Hallo allen Zit ik hier goed
Wat een leuke antwoorden    van jullie  Ja kon dat maar mij even helpen
dat hij uit de kooi kan      Maar ik woon in Enschede
Mijn peter is in de rui op het moment Maar doet ook viese spelletjes nu
gaat dat samen ?? ik heb al gezegd lijkt wel op repelsteltje
Maar noem ik hem niet zo want hij is echt een goede prater hele dag
roept hij Sjoukje    leuk he     Liefs van mij en Peter,   Sjoukje  kusje zegd hij


Mars

Jeetje Sjoukje,

Je parkietje vindt je echt leuk! Zo tam en nu ook nog lekker kletsen, je hebt het perfecte parkietje getroffen.
Ze zeggen wel eens dat kinderen hun eigen ouders uitzoeken en ik had bedacht dat het misschien ook wel zo met parkietjes is... Begrijp je wat ik bedoel?

Helaas woon ik in Leeuwarden, dus Enschede is een beetje ver weg. Maar bij deze een oproep:

Wie kan Sjoukje helpen haar parkietje los te laten vliegen in Enschede?

Zoals jullie al uit haar eerste berichtje (en uit eerdere forumberichten) begrijpen brengt Sjoukje haar tijd (veel?) op bed door en kan ze dus niet achter haar parkietje aan mocht dat nodig zijn.

Er is vast wel iemand die eens in de zoveel tijd even een uurtje met Sjoukje en haar Petertje wil theedrinken...

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

kekavo

Ik woon helaas aan de andere kant van het land, anders had ik je graag geholpen.

Trippy

Ede is volgens mij ook wat te ver weg...
Maar er zijn forumleden die wel in de buurt of in Enschede wonden dus....
Die kan je even pb'en...
Groetjes,Ursula ! ;D

Parkieten-Freak

Sjoukje, ik zal een oproep voor je op het prikbord plaatsen. ;)


roha

Goh, da's ook jammer zeg, tot voor een jaar geleden woonden wij nog in Hengelo en had ik gerust met de auto naar Sjoukje in Enschede willen crossen. Helaas wonen wij nu in Den Haag, dus dat gaat niet, helaas!!
Anders had ik het graag willen doen!
Hopelijk zijn er andere forumleden die in de buurt wonen en de mogelijkheid hebben om langs te komen.

Groetjes Hanneke