tam maken

Gestart door Fergie, januari 25, 2007, 18:41:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fergie

Morgen ga ik mijn eerste parkietje halen  ;D en ben super blij .. Ik heb alles op een rijtje, alleen heb ik nog een ding waar ik onzeker over ben .. Ik wil graag mijn parkietje tam maken , Maar ik wil ook een tweede vogel erbij voor haar.. Hoe moet ik dat aanpakken ?  :-\

Scotty - Keecko

#1
Hoi Fergie,

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je een parkietje aanschaft :)
Je kan eerst 1 parkietje kopen en die kun je tam maken. Als deze tam is, kun je een tweede parkietje aanschaffen. Dit tweede parkietje moet wel eerst in een andere kooi, zodat ze aan elkaar kunnen wennen. Ondertussen kun je deze tweede ook tam maken. Als ze aan elkaar gewend zijn, kun je ze bij elkaar in 1 kooi houden en heb je twee tamme parkietjes.

Je kan ook gelijk 2 parkietjes kopen en omdat deze uit dezelfde kooi of volière komen, zijn ze al aan elkaar gewend en kun je ze tegelijk tam maken. Het tam maken duurt op deze manier (in sommige gevallen) wel wat langer.

Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst(en)! :)

Groetjes, Ilse

P.S. Als je de zoekfunctie gebruikt van dit forum, zul je meer informatie vinden over het houden van 1 of 2 parkietjes en het tam maken.

ibi

heey,

zoals scotty&keecko al zij je kunt ze gewoon even apart in de kaemr doen.
en dan tam maken.
want als je ze boij elkaar doet is het veel moeilijker ben ik ook achtergekomen.
bij mij ook het probleem
eigenlijk is hier niks meer over te zeggen   :D

Fergie

 :D dat is zo . probleempje is opgelost  ;) ;D thanks a lot !! 8)