"Mega-bacterie"

Gestart door Safrena, december 01, 2006, 13:56:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sanne

Jeetje... wat is dat snel gegaan :'(

Heel veel sterkte met dit grote verlies...

parkietenfan

Oh Nancy,

Wat erg. Ik zit hier met traantjes in mijn ogen! Ik leef met je mee.
Het valt niet mee om telkens weer een maatje te verliezen.
Heel veel sterkte met het verlies van je meisje.
Je bent een heel goed voorbeeld hoe je voor je parkietjes moet zorgen, helaas wordt onze inzet niet altijd beloond.

Hou je taai.

Liefs
Nathalie

marretje

Heel veel sterkte na dit trieste verlies van Poeken. Jeetje hier val ik even stil van. :'(

Annika

ik ben er stil van  :'(  heel veel sterkte met het verlies van je lieve dappere meisje.

Groetjes Annika

Caradow

Ook ik zit nu even zonder woorden, alweer...

Lieve Nancy, heel veel sterkte! En laten we nu hopen dat het gedaan is met die zieke parkietjes bij jou. Jij hebt jou aandeel meer dan genoeg gehad.

we leven heel erg met je mee...

Een hele dikke knuffel van ons allemaal hier....

*Z*

 Toen ben ik met haar opnieuw naar de dierenarts geweest, en tijdens het wachten zette ze met haar weinig krachten een pootje op mijn hand en keek me aan

Ze gaf met het gevoel daarbij van "zo is het goed, ik ga bij Winnie nu"


:( Ook ik krijg er tranen van vooral als ik de bovenste stukje lees  :(

Heel veel sterkte met dit velies....


Maur@

Lieve Nancy, door alle drukke dagen lees ik je berichtje nu pas. Het is niet eerlijk wat jou allemaal overkomt. Dat kan toch niet waar zijn. Waarom mag jij niet jaren genieten van je gevleugelde vriendjes zoals ieder ander. Menigeen verzorgd zijn vogels slecht en die vogels worden bejaard en jij die zo goed voor je vogels zorgt mag niet lang van ze genieten. er zijn gewoon geen troostende woorden meer voor jou na weer een keer een lieverd te moeten verliezen, dit is iets ontroostbaar.

Liefs Maur@

maartje

lieve nancy,
jemig, raar om nu troostende woorden te willen schrijven maar niet weten wat nog zou helpen. Voor mij ben je een groot voorbeeld, niet alleen omdat je je dames zo goed helpt en klaar voor ze staat maar ook omdat je al zó veel met ze hebt mee gemaakt en toch blijft hopen en blijft volhouden. Ook "geweldig" om te lezen dat je haar de keuze hebt gegeven en die wens hebt geërd alleen dat zegt al veel over je moed en liefde voor je vriendinnen.
sterkte

tup en joep

ook ik wens jou heel veel sterkte met dit grote verlies

smartie

Het ontbreekt me gewoon aan woorden. Ik weet niet wat ik zeggen moet. Het kippenvel staat op mijn armen en er trekt een koude rilling over mijn lichaam heen na het lezen van dit droevige nieuws. Ik vind het vreselijk voor jou en voor Belle. Maar ik hoop dat Poeken nu bij haar geliefde vriendinnetje is en dat ze weer de grootste pret kunnen hebben samen. En dat jullie achterblijvers troost kunnen putten uit dat idee.

Heel veel sterkte gewenst!!!

liefs van mij en natuurlijk ook van Pino en Lucky

Elfje

Nancy,

Ik krijg een brok in mijn keel en de tranen staan in mijn ogen. Wat een verdrietig nieuws dat die lieve Poeken is ingeslapen. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies, wat ook zo kort volgt op de dood van je andere lieve meid, Winnie. Hopelijk vinden die twee lieve parkietendames elkaar daarboven weer.

Nogmaal veel sterkte!

En natuurlijk een dikke knuffel voor Belle

Liefs Elfje ook namens Joep en Pino

mozart

Gatverdarrie, en zo snel al!
Ik wens je heel veel sterkte toe met dit weer grote verlies!

Karin

Verschrikkelijk om je kleintje zo te zien lijden, verschrikkelijk om de beslissing te moeten nemen, terwijl je met heel je hart misschien nog hoopt op een wonder...Heel veel sterkte.  :(

Safrena

#93
Hey Mensen

Allereerst wil ik tussen mijn tranen door, jullie allen bedanken voor jullie steun en lieve berichtjes.

Ik heb het zo ontzettend moeilijk, dat ik Poeken heb moeten afgeven  :'(
We hebben 7 weken gevochten, terwijl de vogelarts haar toen nog maar max 14 dagen gaf :'(
Ze is langer bij me gebleven, maar toch is het veel te vroeg.  :'(  :'(

Ik voelde me ook schuldig aan het feit dat ik haar heb moeten laten inslapen, maar ze kon niet meer.
Ze kreeg pijn en ik kon haar niet laten lijden.  :'( Ze lliet zelf goed merken dat het voor haar nu genoeg was, ook al had ze toch nog steeds een beetje vechtlust.
Als ik dan naar de foto's nu terug kijk van net voor kerst en de donderdag net voor ze insliep, merk ik ook goed hoe ze zo achteruit is gegaan op hele korte tijd.

Belle is rouwt ook om Poeken, ook al had ze de laatste niks meer aan Poeken. Gelukkig blijft hij wel goed eten, en heeft gisteren avond toch heel even gespeeld met ons.
Ook al loop ik hier de hele dag te huilen, toch probeer ik Belle zoveel mogelijk aandacht te geven, en zit hij vaak bij me, elkaar troostend.  :'(

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, heb meteen ook even een foto toegevoed van Poeken de dag voor ze rustig is ingeslapen.  :'(

Vele triestige groetjes, ook van Belle



[verwijderd door de beheerder]

Danielle

Ook namens mij heel veel sterkte met het grote verlies!

roha

Ook namens mij Veel sterkte!

Trippy

O nee   :'( :'( :'(
Ik lees het nu pas   :(
Heel veel sterkte Zat net naar dat parkieten-proza te kijken 3 parkietjes heen gegaan :'( :'(
Weet wat je doormaakt ( alleen in mensen vorm)

Groetjes, Ursula  :(

Idske

Hoi Nancy,

Heel verdrietig om te moeten lezen dat Poeken er niet meer is.  :'(

Heel erg veel sterkte gewenst en een knuffel van Coco en mij!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Joske

Nancy, wat een verdrietig nieuws :(

Het is vreselijk om je parkietje in te laten slapen, maar gelukkig gaf Poeken aan dat het goed was zo. Ze heeft heel hard gestreden, en jij ook! Het verlies van zo'n vriendin moet vreselijk zijn. Laat je maar lekker troosten door Belle. Die steun heb je hard nodig nu.

Liefs Joske

Safrena

Hey Mensen

Hier nog een laatste update van Poeken  :'(

Om half vijf vandaag hadden we een afspraak op het crematorium.
Eerst werd Poeken op een mooi wit bedje gelegd, met bloemetjes bij en kregen we nog even tijd om een laatste afscheid van haar te nemen  :'(

Om half zes was Poeken gecremeerd in bij Winnie in het urntje gedaan. :'(
Zo zijn ze voor altijd en eeuwig samen hier bij me en voor altijd en eeuwig samen achter de regenboogbrug :'(

Ik mis jullie allebei zo ontzettend hard mijn dappere meisjes, rust zacht mijn godinnetje (Winnie) en knuffel teddybeertje (Poeken)  :'(