Nieuw huisje voor Pietje en Puckie

Gestart door Irisje, november 10, 2006, 22:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Irisje

Hoi allemaal,

Gisteren hebben Pietje en Puckie en nieuw huisje gekregen.
Een gezin met twee kinderen hebben de vogels ophehaald.
Ze komen daar gezellig in de woonkamer te staan en zullen daar genoeg aandacht krijgen.

Ik moet zeggen dat het me veel verdriet doet. Ik moest ze weg doen i.v.m. allergie.
Ik kan er maar niet aan wennen dat ze er niet meer zijn en vind het heel stil in huis. Ik zit ook maar al naar de plek te kijken waar ze gister nog stonden en ben jaloers op de mensen die ze nu gaan verzorgen.
Ze hebben mij beloofd af en toe foto's te sturen en als ik wil kan ik altijd langs komen, alleen is het helaas niet naast de deur.

Ik blijf zeker nog lid hier en ga al jullie verhalen lezen. Ik hoop dat mijn verdriet snel slijt, Wat een ROT gevoel is dit zeg.

Ik ben blij dat ik even mijn hart heb kunnen luchten.

Een verdrietige Iris

roha

Hoi,

Heel veel sterkte gewenst. Maar je weet je hebt zelf de nieuwe baasjes uit gezocht en die keuze heb je gedaan omdat je er een goed gevoel bij hebt. Jammer dat ze niet dichtbij je wonen.
En ik hoop dat die lege plek in jou en daar waar de kooi stond gauw weer worden opgevuld.

Roha

smartie

Hoi Iris.

Ik begrijp dat het moeilijk is om afscheid te nemen. Zeker omdat het niet jouw vrijwillige keuze was, maar omdat het om een allergie ging (van je zoontje toch?). Ik heb je foto's op je website gezien en kan niet anders concluderen dan dat ze bij jou een fantastisch leventje gehad hebben! Veel speelgoed en lekker vliegen. Helaas kon je niet anders dan kiezen voor de gezondheid voor je gezin.

Ik hoop dat ze het naar hun zin krijgen bij hun nieuwe gezinnetje. Waar ze veel los mogen vliegen, gezond voer/vers water zullen krijgen en vooral veel aandacht!

Jij veel sterkte gewenst met de leegte in je hart en huis een plekje te geven...

Josephine

Heel veel sterkte gewenst! wat een moeilijk keuze moet dat zijn geweest!

Monique8736

Hey Iris,

Over een tijdje slijt het gevoel wel.Ik heb ongeveer een maandje geleden ook twee parkietjes weggedaan (Ik had te veel popjes en wilde niet nog meer parkieten mannetjes hebben) en ik heb daar ook veel verdriet van gehad,maar het wordt nu wel minder.De kooi stond naast mijn favoriete zitplaats in de kamer en als ik daar nu zit en naar rechts kijk,staat de kooi er niet meer,en dat is inderdaad een rót gevoel! Ik heb nog wel naar het nieuwe baasje gemaild om te vragen hoe het ging.Gelukkig is ze hier ook lid en zie ik vaak berichtjes van haar voorbij flitsen.Ik heb nu nog 2 parkietjes over dus dat leidt ook wel af.Blijf in ieder geval contact houden met de mensen,en over een tijdje zul je zien dat ze goed terrecht gekomen zijn,en dat geeft ook een bepaald soort 'rust'.Ik wil je heel veel sterkte wensen,en ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje plezier aan het forum kunt beleven.

Liefs,Monique


Annika

hoi Iris,

eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Je hebt een heel moeilijk besluit moeten nemen (allergie kind boven je grasparkietenmaatjes), ik vind het dapper maar kan me je verdriet en gemis erg goed voorstellen.
Heel veel sterkte gewenst!

Groetjes Annika

Irisje

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en ik hoop dat het gevoel inderdaad snel slijt.
En ik blijf al jullie verhalen hier gewoon lezen.

Iris